تکنولوژی

«اسنپ روم» جدیدترین عضو خانواده اسنپ شد؛ جایی برای اجاره اتاق‌های ارزان

استارت آپ زودروم که فعالیت خود را از بهمن ۹۶ در گروه اینترنت ایران (IIG) آغاز کرده بود، نام و برند خود را تغییر داده و حالا می‌خواهد با نام «اسنپ روم» به فعالیت تجاری خود را در بازار گردشگری آنلاین کشور ادامه دهد.

«امیر جهاندیده» مدیرعامل اسنپ روم، ضمن اعلام این خبر به دیجیاتو می‌گوید که اسنپ روم در واقع همان زودروم است و قرار نیست این تغییر برند در فعالیت‌های پیشین زودروم تاثیری بگذارد: «ما در واقع یک ری‌برندینگ انجام دادیم و تغییرات اساسی در هویت‌مان رخ نداده؛ اتفاقی که هم‌اکنون رخ داده این است که ما در سوپراپ اسنپ هم قرار داریم و با این برند فعالیت خود را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد.»

جهاندیده در پاسخ به این پرسش که آیا موارد جدید و یا تغییر و تحولات اساسی در مجموعه آنها رخ خواهد داد یا خیر، می‌گوید: «ما هر روز در حال پیشرفت هستیم و این روند را ادامه می‌دهیم اما اینکه بگویم برنامه خاصی برای یک تحول بخصوص مد نظر داریم؛ فعلا خیر اما قطعا در آینده نزدیک رشد و توسعه قوی خواهیم داشت.»

مدیرعامل اسنپ روم در پاسخ به این سوال که چرا پیوستن به برند اسنپ برخلاف دیگر مجموعه‌ها برای زودروم دیر شکل گرفته تاکید می‌کند که ری‌برندینگ کار آسانی نیست و هزینه‌های سنگینی در پی خواهد داشت:

«ما نیز منتظر این فرصت مناسب بودیم که ری‌برند کنیم و پیش از این هم، همکاری ما با گروه اینترنت ایران بسیار پرقدرت بود. هزینه تغییر برند بالا بود چراکه ما در اتاق‌ها وسایلی با نام زودروم داشتیم و تابلوهای زیادی از ما در اقامتگاه‌ها وجود داشت و موارد مشابه دیگری که حالا فرصت را مغتنم شمرده و این کار را انجام دادیم.»

او درباره اینکه چرا از ابتدا کار این استارت‌آپ با اسنپ روم به جای زودروم شروع نشد، می‌گوید: «زمانی که زودروم فعالیت خود را آغاز کرد هنوز سیاست‌های IIG به این شکل نبود و مجموعه‌هایی همچون بامیلو و اسکانو بدون داشتن پسوند نام اسنپ و حمایت این مجموعه فعالیت مستقل داشتند.»

عده‌ای از کاربران معتقد هستند که فعالیت اسنپ تریپ و اسنپ روم در کنار هم یک نوع موازی‌کاری به حساب می‌آید؛ جهاندیده اما این ادعا را رد کرده و تاکید می‌کند که سرویس و خدمات اسنپ روم یک خدمات کاملا مجزا با هدف و جامعه مخاطبین جدا است:

«اسنپ روم به دنبال ارائه اتاق‌هایی با قیمت اقتصادی است و به جرات می‌توانم بگویم که از نظر اقتصادی در شهرهایی که فعال هستیم، هیچ اتاقی با امکانات خوب و قیمت پایینی مثل ما ارائه نمی‌شود. اسنپ روم در واقع خودش یک تامین کننده اتاق است و همین الان هم اتاق‌هایش در مجموعه اسنپ تریپ قرار دارد؛ ما خودمان روی اتاق‌ها نظارت دقیق داریم و آنها را مجهز می‌کنیم. امکانات و خدماتی به اتاق‌ها اضافه می‌کنیم و تمام فرایند رزرواسیون را کاملا آنلاین انجام می‌دهیم چرا که از صفر تا صد خودمان در جریان هستیم و به هیچ‌وجه مثل سایر مجموعه‌های فعال در این حوزه نقش واسط را نداریم.»

گروه اسنپ بزرگتر شده و حالا به این اشکال باید لوگوی نارنجی رنگ جدید اسنپ روم را نیز اضافه کرد

مدیرعامل اسنپ روم بر این باور است که با وجود امکانات اسنپ روم در دو سوپراپ «آپ» و «اسنپ»، دیگر آمار کاربران ثبت شده برای آنها چندان اهمیتی ندارد چرا که آنها با میلیون‌ها کاربر این دو اپلیکیشن طرف هستند و قصد دارند تا با ادغام قیمت پایین و امکانات مناسب، بازاری ناب را برای رزرو اتاق‌ها ایجاد کنند؛ بازاری که به گفته جهاندیده فعالیت هیچ مجموعه‌ای در کشور مانند آنها نیست و آنها در این بازار فعلا حرف اول و آخر را می‌زنند: «ما واسطه‌گر نیستیم و اتاق‌ها را خودمان انتخاب می‌کنیم و نظارت دقیقی روی آنها داریم تا مجهز باشند و امکانات کامل و دیزاین مناسبی داشته باشند.»

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن