تکنولوژی

همکاری پیاده و کافه بازار ؛ پیاده ۱۰ درصد از سهام خود را به کافه بازار واگذار کرد

استارتاپ پیاده نزدیک به «یک میلیارد تومان» سرمایه در ازای ۱۰٪ سهام از «حسام آرمندهی» موسس کافه بازار جذب کرد. پیاده در چند ماه گذشته با توجه به متمرکز نبودن بازار تفریح و سرگرمی در ایران، پلتفرم خود را به مارکت‌پلیس تفریح و سرگرمی تبدیل کرد.

پیاده در طی ماه‌های گذشته از پلتفرمی شهری (ترکیب لیستینگ و روزنامه‌نگاری) به مارکت‌پلیسی برای تفریح و سرگرمی تبدیل شده بود. پیاده پس از این تغییر استراتژی توانست سرمایه جذب کند. حسام آرمندهی، موسس کافه‌بازار به صورت شخصی با سرمایه‌گذاری نزدیک به یک میلیارد تومان اولین سرمایه‌گذاری «سید یا بذری» روی استارتاپ پیاده را در ازای ۱۰٪ از سهام این استارتاپ انجام داده است.

«لنا وفایی» بنیانگذار استارت‌آپ پیاده در گفتگو با دیجیاتو ضمن تاکید بر اینکه پیاده همچنان به دنبال جذب سرمایه‌گذار است، توضیح داد که این استارت‌آپ پیش از این به دنبال معرفی پتانسیل‌های شهری و مکان‌های تفریحی برای کاربران برای ایجاد رابطه مثبت شهروندان با شهر بوده و تنها برکیفیت تاکید داشته است. به همین دلیل نیز همکاری در فضای B TO B بسیار محدود و تنها راه درآمدزایی تبلیغات در سطح محدود بوده است:

«در نتیجه اقدام به بازبینی کردیم و از شهروندان فعال و خلاق که سرگرمی‌ها، آموزش‌ها و یا تورهای گردشگری برگزار می‌کردند درخواست کردیم تا سناریو تفریحی خود را در پیاده با دیگران به اشتراک بگذارند تا تفریحات و سرگرمی‌های جدید‌تری جز کافه‌ها و رستوران‌ها به شهروندان معرفی شود. این موضوع ۶ ماه مورد آزمون و خطا قرار گرفت. در نتیجه نیز انتهای آبان ماه پیاده به صورت کامل به مارکت پلیس تفریح و سرگرمی تبدیل خواهد شد.»

وفایی در انتها عنوان کرد استارت‌آپ پیاده در مرحله سید قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن